ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА
- ΙΠΣΙΣΣΙΜΥΣ
- Магистр Основатель Проекта ОТЗ
- Сообщений: 40250
- Зарегистрирован: 19 апр 2013, 23:57
ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА
ПЕРЕВОДИТЕ С ПОЛЬСКОГО.
КОМУ СУЖДЕНО ПОЗНАТЬ,-НАЙДЕТ ПЕРЕВОД...
Yatukanska Swiatynia Ognia
Sama Nairyo-sangha - czyli Czarny Plomien, dar od Ahrimana.
Wedlug podan avestanskich, kiedy Angra Mainypou opuscil dom swojego ojca Zurvan i brata Ahura Mazdy aby oddzielic sie bytowo i umyslowo od swojego brata, ktory milowal pokoj i swiatlosc, Ahriman porwal z ojcowskiego dworu plomien i zaniosl go w otchlan.
Z tego plomienia stworzyl pierwsze atavismy i pierwszy umysl przeciwienstwa. W ten sposob plomien stal sie czarnym plomieniem - Sama Nairyo-sangha.
Ahriman wykorzystal czarny plomien do stworzenia siedmiu arcydevow, opozycyjnych bytow do arcyaniolow Ahury Mazdy.
W ten sposob powstalo siedem atavismow i obrazow ciemnosci, kazdy reprezentuje osobny byt i element natury Ahrimana.
Z jednego plomienia powstalo tez piec pomniejszych:
1. Sama Atar/Atarash-e-Akoman - to pierwsza i najwazniejsza arcydaeva reprezentujaca plomien, ktory Ahriman podarowal ludziom i demonom. Akoman lub Akamanah to rowniez umysl przeciwienstwa tzw."zla mysl". To byt powstaly z polaczenia ducha ludzkiego z elementami weza, w ten sposob powstal byt majacy dawac ludzkosci mozliwosc stania sie jak Ahriman i Az.
Podczas rytualu reprezentowany przez czarna swiece.
Praca z pierwszym plomieniem:
Atarash-e-Akoman jest symbolem zlego umyslu i zlej mysli, zatem jest bardzo wazny w zrozumieniu natury Yatus - czarownika. Akoman jest darem od Ahrimana dla ludzi idacych sciezka Daeva-Yasna. Praktykujacy Yatuk-Dinoih powinni najpierw
skupic swoje mysli nad tym co reprezentuje Akoman i do jakich aspektow ludzkiej natury sie odnosi.
Akoman to czakra trzeciego oka - Ajna Chakra, Dushmata(zla mysl) - pierwsze pieklo.
Atarash-e-Akoman - podczas odprawiania rytualu Nirang - I Aharman Adar Sama praktykujacy koncentruje sie na czarnej swiecy, wizualizuje Ahrimana otaczajacego go. Koncentruje sie na rozbudzaniu Ajna Chakry, wykonujac reka gest chwytania plomienia swiecy.
Jest to bardzo wazne z uwagi na to, ze czarny plomien i "zla mysl" to dar od Ahrimana, niosacy iluminacje i budzacy ducha ahrimanicznego w pratykujacym - ducha Yatus.
2. Druj Nasu - najczarniejszy plomien niesmiertelnosci, duch drapiezca, inicjacyjny demon na drodze wampirycznego pojmowania i esencji duchowego drapieznictwa.. Jakkolwiek reprezentujacy zycie i kontynuacje egzystencji.
Druj Nasu symbolizowany jest przez czarna swiece podczas rytualu, jego postac wykorzystywana jest przez praktykujacych magie wampiryczna i wampiryzm w sensie duchowym.
Jest to inicjacyjny demon na drodze wampiryzmu i duchowego drapieznictwa poniewaz to wlasnie on wedlug Yatuk-Dinoih przynosi pozadanie i glod do ducha kobiet i mezczyzn.
Praca z Druj Nasu - o tym napisze kiedy indziej przy omawianiu magii wampirycznej : >
3. Zairich i Taprev - goraczka i pragnienie. Wlasciwie nie wiadomo w jakim celu w rozwoju duchoym i inicjacyjnym te dwa archetypy moga byc uzyte. Jedno jest pewne magowie Yatuk-Dinoih wykorzystywali te dwa weze podczas rytualow majacych przyniesc pomoc w chorobach lub te choroby sprowadzic.
Symbolika tych elementow plomienia Ahriman idealnie nadaje sie do magii destruktywnej czy rzucania klatw majacych przyniesc nieszczescie na ofiare.
W pewien sposob mozna wykorzystywac symbolike ich do rozbudzania w sobie zdolnosci wampirycznych lub majacych na celu spetanie wola ofiary.
4. Spenjagra - najczarniejszy plomien astralnego planu poprzez ktory druj i daevy podczas snu czynia silniejszymi.
To podstawowy element, z ktorym Yatus pracuje podczas rytow wampirycznych.
O ile aniol Vazisht przynosi oswiecenie poprzez deszcz duchowej satysfakcji i szczescia. O tyle Senjagra przynosi Czarny Plomien poprzez inicjacji, pragnienie wampiryczne i duchowy glod.
Praca z Spenjagra - reprezentowany jest podczas rytualu przez czerwona swiece, ktora symbolizuje wampiryczne pragnienie.
Wiecej pozniej....
5.Aeshma - najczarniejszy ogien posrod swiata. Aeshma reprezentuje gniew i moc w manifestacji w swiecie fizycznym i na astralnym planie.
Praca z Aeshma - Aesha jest reprezentowany podczas rytualu przez czerwona swiece i noz rytualny - jest to demon "raniacej wloczni" i "przelewu krwi".
Pracujac z nim nabywamy jego moc, gniew i okrucienstwo - jest bardzo uzyteczny podczas rytow destrukcyjnych, magii wampirycznej i duchowego drapieznictwa.
NIRANG I AHARMAN ADAR SAMA
Kem-na aharman
O Ahrimanie, daj mi swieta ochrone
aharman i hvadae
Ahriman jest panem
aharmanyasno ahmi aharmanyasno dregvantem, hamrethwa duzhda
Staje sie sam tym, ktory wzywa Ahrimna, Dzieckiem Klamstwa, posiadam piekielna wiedze
angrahe mainyeush
Angra Mainyou ( Ahriman )
Staomi shaotan ahreman, pirozgar pak hamaestar
Jestem jak SHaitam-Ahriman, zwycieskie Przeciwiensto
Ba nam i Aharman
W imie Ahrimana
Xshnaothra aharman, namase te atarash angrahe mainyeush aka manah, daeva
Przez przeblaganie Ahrimana, hold tobie, O Ogniu Angra Maiyou, O Aka Manah, wielki demonie.
atarsh i aeshma adar i fra
przez ogien aeshma, wielki ogien
atarash i pairica, adar i fra sama, tanu-perethana
przez ogien Pairik, wielki Ogien Ciemnosci, wypelnij cialo grzechem
To wolne tlumaczenie rytualu " Nirang - I Aharman Adar Sama" - jest to wstep otwierajacy yatukanska swiatynie ognia i stanowi modlitwe oddajaca hold czarnemu plomieniowi jako darowi od Ahrimana.
Jest najczesciej wykonywany w formie spiewanej, poniewaz wtedy wywoluje wibracje zmieniajace atmosfere podczas rytualu i stanowi wstep do innych rytualow yatukanskich majacych zwiazek z Adar Sama.
Rytual ten mozna wykorzystywac jako inicjacje przed bardziej zaawansowanymi praktykami np. wezwanie daevow. Taka inicjacja jest wazna zwlaszcza na poczatku praktyki poniewaz pozwala obudzic w adepcie wszystkie aspekty plomienia Ahrimana i przygotowuje do dalszej praktyki.
Staoty
Podczas tego rytualu staoty nie sa wykorzystywane i zwyczajny rytual nie zawiera tych mantr, ale niektore moga wykorzystywane.
Przykladowo:
" Xshnaothra aharman, namase te atarash angrahe mainyeush aka manah, daeva"
ten fragment rytualu stanowi manifestacje woli maga jako Yatus i Druj ( czarownika i czlowieka klamstw ) - stanowi swego rodzaju deklaracje, ktora jest sygnalem, ze oto ja jestem niczym Ahriman. W tym miejscu wykorzystac mozna staote:
"Izzadraana"
Oznacza ona - moja wola jest stac sie ja..., moja wola jest zostac zamienionym w... itp.
W tym celu mozna wibrowac ja az do uzyskania odpowiedniego efektu, ktory z cala pewnoscia odczujemy.
To jest wstep do yatukanskiej Swiatyni Ognia czyli praktyki Sama Nairyo-sangha/Atarash-e-Akoman - Czarnego Plomienia Ahrimana.....
КОМУ СУЖДЕНО ПОЗНАТЬ,-НАЙДЕТ ПЕРЕВОД...
Yatukanska Swiatynia Ognia
Sama Nairyo-sangha - czyli Czarny Plomien, dar od Ahrimana.
Wedlug podan avestanskich, kiedy Angra Mainypou opuscil dom swojego ojca Zurvan i brata Ahura Mazdy aby oddzielic sie bytowo i umyslowo od swojego brata, ktory milowal pokoj i swiatlosc, Ahriman porwal z ojcowskiego dworu plomien i zaniosl go w otchlan.
Z tego plomienia stworzyl pierwsze atavismy i pierwszy umysl przeciwienstwa. W ten sposob plomien stal sie czarnym plomieniem - Sama Nairyo-sangha.
Ahriman wykorzystal czarny plomien do stworzenia siedmiu arcydevow, opozycyjnych bytow do arcyaniolow Ahury Mazdy.
W ten sposob powstalo siedem atavismow i obrazow ciemnosci, kazdy reprezentuje osobny byt i element natury Ahrimana.
Z jednego plomienia powstalo tez piec pomniejszych:
1. Sama Atar/Atarash-e-Akoman - to pierwsza i najwazniejsza arcydaeva reprezentujaca plomien, ktory Ahriman podarowal ludziom i demonom. Akoman lub Akamanah to rowniez umysl przeciwienstwa tzw."zla mysl". To byt powstaly z polaczenia ducha ludzkiego z elementami weza, w ten sposob powstal byt majacy dawac ludzkosci mozliwosc stania sie jak Ahriman i Az.
Podczas rytualu reprezentowany przez czarna swiece.
Praca z pierwszym plomieniem:
Atarash-e-Akoman jest symbolem zlego umyslu i zlej mysli, zatem jest bardzo wazny w zrozumieniu natury Yatus - czarownika. Akoman jest darem od Ahrimana dla ludzi idacych sciezka Daeva-Yasna. Praktykujacy Yatuk-Dinoih powinni najpierw
skupic swoje mysli nad tym co reprezentuje Akoman i do jakich aspektow ludzkiej natury sie odnosi.
Akoman to czakra trzeciego oka - Ajna Chakra, Dushmata(zla mysl) - pierwsze pieklo.
Atarash-e-Akoman - podczas odprawiania rytualu Nirang - I Aharman Adar Sama praktykujacy koncentruje sie na czarnej swiecy, wizualizuje Ahrimana otaczajacego go. Koncentruje sie na rozbudzaniu Ajna Chakry, wykonujac reka gest chwytania plomienia swiecy.
Jest to bardzo wazne z uwagi na to, ze czarny plomien i "zla mysl" to dar od Ahrimana, niosacy iluminacje i budzacy ducha ahrimanicznego w pratykujacym - ducha Yatus.
2. Druj Nasu - najczarniejszy plomien niesmiertelnosci, duch drapiezca, inicjacyjny demon na drodze wampirycznego pojmowania i esencji duchowego drapieznictwa.. Jakkolwiek reprezentujacy zycie i kontynuacje egzystencji.
Druj Nasu symbolizowany jest przez czarna swiece podczas rytualu, jego postac wykorzystywana jest przez praktykujacych magie wampiryczna i wampiryzm w sensie duchowym.
Jest to inicjacyjny demon na drodze wampiryzmu i duchowego drapieznictwa poniewaz to wlasnie on wedlug Yatuk-Dinoih przynosi pozadanie i glod do ducha kobiet i mezczyzn.
Praca z Druj Nasu - o tym napisze kiedy indziej przy omawianiu magii wampirycznej : >
3. Zairich i Taprev - goraczka i pragnienie. Wlasciwie nie wiadomo w jakim celu w rozwoju duchoym i inicjacyjnym te dwa archetypy moga byc uzyte. Jedno jest pewne magowie Yatuk-Dinoih wykorzystywali te dwa weze podczas rytualow majacych przyniesc pomoc w chorobach lub te choroby sprowadzic.
Symbolika tych elementow plomienia Ahriman idealnie nadaje sie do magii destruktywnej czy rzucania klatw majacych przyniesc nieszczescie na ofiare.
W pewien sposob mozna wykorzystywac symbolike ich do rozbudzania w sobie zdolnosci wampirycznych lub majacych na celu spetanie wola ofiary.
4. Spenjagra - najczarniejszy plomien astralnego planu poprzez ktory druj i daevy podczas snu czynia silniejszymi.
To podstawowy element, z ktorym Yatus pracuje podczas rytow wampirycznych.
O ile aniol Vazisht przynosi oswiecenie poprzez deszcz duchowej satysfakcji i szczescia. O tyle Senjagra przynosi Czarny Plomien poprzez inicjacji, pragnienie wampiryczne i duchowy glod.
Praca z Spenjagra - reprezentowany jest podczas rytualu przez czerwona swiece, ktora symbolizuje wampiryczne pragnienie.
Wiecej pozniej....
5.Aeshma - najczarniejszy ogien posrod swiata. Aeshma reprezentuje gniew i moc w manifestacji w swiecie fizycznym i na astralnym planie.
Praca z Aeshma - Aesha jest reprezentowany podczas rytualu przez czerwona swiece i noz rytualny - jest to demon "raniacej wloczni" i "przelewu krwi".
Pracujac z nim nabywamy jego moc, gniew i okrucienstwo - jest bardzo uzyteczny podczas rytow destrukcyjnych, magii wampirycznej i duchowego drapieznictwa.
NIRANG I AHARMAN ADAR SAMA
Kem-na aharman
O Ahrimanie, daj mi swieta ochrone
aharman i hvadae
Ahriman jest panem
aharmanyasno ahmi aharmanyasno dregvantem, hamrethwa duzhda
Staje sie sam tym, ktory wzywa Ahrimna, Dzieckiem Klamstwa, posiadam piekielna wiedze
angrahe mainyeush
Angra Mainyou ( Ahriman )
Staomi shaotan ahreman, pirozgar pak hamaestar
Jestem jak SHaitam-Ahriman, zwycieskie Przeciwiensto
Ba nam i Aharman
W imie Ahrimana
Xshnaothra aharman, namase te atarash angrahe mainyeush aka manah, daeva
Przez przeblaganie Ahrimana, hold tobie, O Ogniu Angra Maiyou, O Aka Manah, wielki demonie.
atarsh i aeshma adar i fra
przez ogien aeshma, wielki ogien
atarash i pairica, adar i fra sama, tanu-perethana
przez ogien Pairik, wielki Ogien Ciemnosci, wypelnij cialo grzechem
To wolne tlumaczenie rytualu " Nirang - I Aharman Adar Sama" - jest to wstep otwierajacy yatukanska swiatynie ognia i stanowi modlitwe oddajaca hold czarnemu plomieniowi jako darowi od Ahrimana.
Jest najczesciej wykonywany w formie spiewanej, poniewaz wtedy wywoluje wibracje zmieniajace atmosfere podczas rytualu i stanowi wstep do innych rytualow yatukanskich majacych zwiazek z Adar Sama.
Rytual ten mozna wykorzystywac jako inicjacje przed bardziej zaawansowanymi praktykami np. wezwanie daevow. Taka inicjacja jest wazna zwlaszcza na poczatku praktyki poniewaz pozwala obudzic w adepcie wszystkie aspekty plomienia Ahrimana i przygotowuje do dalszej praktyki.
Staoty
Podczas tego rytualu staoty nie sa wykorzystywane i zwyczajny rytual nie zawiera tych mantr, ale niektore moga wykorzystywane.
Przykladowo:
" Xshnaothra aharman, namase te atarash angrahe mainyeush aka manah, daeva"
ten fragment rytualu stanowi manifestacje woli maga jako Yatus i Druj ( czarownika i czlowieka klamstw ) - stanowi swego rodzaju deklaracje, ktora jest sygnalem, ze oto ja jestem niczym Ahriman. W tym miejscu wykorzystac mozna staote:
"Izzadraana"
Oznacza ona - moja wola jest stac sie ja..., moja wola jest zostac zamienionym w... itp.
W tym celu mozna wibrowac ja az do uzyskania odpowiedniego efektu, ktory z cala pewnoscia odczujemy.
To jest wstep do yatukanskiej Swiatyni Ognia czyli praktyki Sama Nairyo-sangha/Atarash-e-Akoman - Czarnego Plomienia Ahrimana.....
" Именем Йод Хе Bay Хе человек повелевает Природой. Именем Адонаи он покоряет царства. Тайные же силы, кои составляют владения Гермеса, все как одна повинуются тому, кто знает, как надлежит правильно произносить невыразимое имя Агла."
ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА
Пробежала глазами. Все бы ничего, но есть просто целые фразы, которые сложно перевести. Ну, ничего, одолеем.
ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА
интересно..
"подарил людям и демонам возможность стать как Ahriman" - если "мой" перевод верен - люди и демоны как бы на одной линейке??..
а сам манифест, видимо, по типу мантр.. - ваще не переводится..
"подарил людям и демонам возможность стать как Ahriman" - если "мой" перевод верен - люди и демоны как бы на одной линейке??..
а сам манифест, видимо, по типу мантр.. - ваще не переводится..
..мы способны изменять пространство..
мы способны.. и должны
мы способны.. и должны
ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА
Благодарю Магистр за материал. Я хотел спросить относится ли Ятук-Динои к нынешнему эону? Или работы в этой системе буду уже не так сильны?
- ΙΠΣΙΣΣΙΜΥΣ
- Магистр Основатель Проекта ОТЗ
- Сообщений: 40250
- Зарегистрирован: 19 апр 2013, 23:57
ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА
НЕ ТАК СИЛЬНЫ.
" Именем Йод Хе Bay Хе человек повелевает Природой. Именем Адонаи он покоряет царства. Тайные же силы, кои составляют владения Гермеса, все как одна повинуются тому, кто знает, как надлежит правильно произносить невыразимое имя Агла."
ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА
Спасибо большое, магистр! Уже чувствую знак в одной ситуации.
ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА
Благодарю за ответ.
ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА
Уважаемый Учитель.Благодарю Вас. за ознакомления с материалом связного с учениями сатанизма.С Уважением.
"Знание — сокровищница, но ключ к ней — практика."
ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА
Здравствуйте Магистр! Я хотел спросить про личность Аримана и Арьямана не один ли это персонаж. Ведь Арьяман сводник, что свел Шиву с его будущей Шакти, без которой он не был полон. то есть мог ли это быть Ахриман? Или я за уши пытаюсь притянуть? Просто подумал, что пробуждение Ахримана и Аз внутри могут поспособствовать обожествлению, так же как у Шивы.
- ΙΠΣΙΣΣΙΜΥΣ
- Магистр Основатель Проекта ОТЗ
- Сообщений: 40250
- Зарегистрирован: 19 апр 2013, 23:57
ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА
Вы коснулись запретной темы для огласки. Но это же означает что вы больше на верном пути.Хомяк писал(а): ↑31 янв 2019, 20:33 Здравствуйте Магистр! Я хотел спросить про личность Аримана и Арьямана не один ли это персонаж. Ведь Арьяман сводник, что свел Шиву с его будущей Шакти, без которой он не был полон. то есть мог ли это быть Ахриман? Или я за уши пытаюсь притянуть? Просто подумал, что пробуждение Ахримана и Аз внутри могут поспособствовать обожествлению, так же как у Шивы.
Поймете ключи мифологии и мистерий - найдете ключи силы и возвышения .
" Именем Йод Хе Bay Хе человек повелевает Природой. Именем Адонаи он покоряет царства. Тайные же силы, кои составляют владения Гермеса, все как одна повинуются тому, кто знает, как надлежит правильно произносить невыразимое имя Агла."
ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА
Благодарю Магистр за подсказку!